2019. január 12., szombat

Ismeretlen vadászgépek a III. epizódban

Itt van ez a képkocka A Sith-ek bosszújából:


14 éves a film, de csak most vettem észre benne egy vadászgép-típust, aminek a létezéséről eddig nem is tudtam.

Pedig ebben a hangárban kapásból 5 példányt is össze tudok számolni belőle. Sárgával kiemeltem őket, íme:


Miféle gépek lehetnek ezek? Egész jól néznek ki. Sajnos az ötből csak egy látható teljes egészében. A takarásban levőket igyekeztem kiegészíteni:


Árgus szemekkel figyeltem a film többi űrhajós jelenetét, de ezeket a titokzatos vadászgépeket más alkalommal nem sikerült megpillantanom. Tudja valaki, hogy mik ezek?

FRISSÍTÉS

Egész hamar megkaptam a választ a kérdésre: ezek bizony V-szárnyú vadászok. Köszönöm Pesti Tamásnak a gyors visszajelzést. Pedig a V-szárnyú nem újdonság nekem, de így összecsukott szárnyakkal nem ismertem fel. :)
V-szárnyú vadászokat a filmben szétnyitott szárnyakkal, repülés közben például itt láttam:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése