2018. február 23., péntek

2018. február 23.

2012 márciusa és májusa között készítettem néhány makettet papírból.








Az év szeptemberére el is készült egy rövid kis filmecske. Sajnos az akkori videószerkesztőm (Windows Movie Maker) elég sokat rontott a képminőségen, de sebaj, íme:


Mindennek már több mint 5 éve. Ma reggel viszont Richard Kerrigan megdicsérte ezt a kis videómat. Számomra ez igen nagy dolog, Richard ugyanis nem más, mint pl. A Birodalom visszavág egyik vizuális effektus kameramanja. Ő az:


Szóval reggel Facebookon ez fogadott a videóm alatt:


Na jó, oké, én magam csikartam ki belőle a dicséretet, de akkor is! Egyenesen az ILM-ből kaptam elismerő szavakat! :D

Gondoltam, remekül kezdődik a nap.

Másfél órával később (megint Facebook) ismerősnek jelölt Pam Rose.
Pam volt az 1976-os londoni forgatáson az egyik statiszta a kantin-jelenetben. A filmben alig lehet észrevenni, de azért ott van. Ő az:


2015 februárjában készítettem is róla egy képregényt. Akkor még nem is sejtettem, hogy én valaha kapcsolatba fogok kerülni az őt alakító statisztával, aztán tessék! Ráadásul nem is én jelöltem őt, hanem ő engem! Kerrigan dicsérete után ez már csak hab volt a tortán! :D

Ha már így alakult, megkérdeztem tőle, hogy mit keresett az Ezeréves Sólyom díszlete előtt teljes jelmezben (titkon azt reméltem, hogy fény derül egy eddig ismeretlen kivágott jelenetre).


Azt felelte, hogy nem volt itt semmi különös, csak oda hívták be őt többedmagával, hogy fényképeket készítsenek róluk. Azt sem tudták, hogy az űrhajó az Ezeréves Sólyom, fogalmuk sem volt a történetről, nem látták a forgatókönyvet, sztoribordokat, semmit.
A szerfelett közvetlen Pam elárulta, hogy a forgatáson öt napot vett részt, Húsvét körül. Évek múlva tudta meg, hogy az akkor még névtelen karakterének később a Leesub Sirin nevet adták, amit aztán a 2009-ben kiadott játékbábu csomagolásán elírtak: a Sirin helyett Sirln szerepelt a dobozán.

A gusztusos combokkal megáldott leány itt épp egy férfinek köt pulóvert a forgatás szünetében, a kocsma díszletei között:


Szóval ez történt ma délelőtt. :)
És ha mindez nem volna elég, délután Csillagok háborúja témájú rádiófelvételen vettem részt (várhatóan jövő vasárnap kerül adásba). Ez már nem az első alkalom, sorozatot tervezünk indítani, de szavak helyett inkább álljon itt az előző adás:



(2018. február 18-i műsor, maga a felvétel február 9-én zajlott.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése