2020. augusztus 8., szombat

Még egy magnó

2015 tavaszán vettem észre, hogy Luke X-szárnyújában van egy kazettás magnó is. :) Egy évvel később közzétettem ezen a blogon egy jópofának szánt képregény formájában, a minap pedig újra elővettem a témát, és megosztottam a felfedezésemet a fészbukon, több rajongói csoportban.

Sokaknak tetszett a dolog, és kaptam egy igazán érdekes hozzászólást is. ;)


Chris Trevas Csillagok háborúja témájú alkotásait biztosan mindenki látta már, tökjók.

Na, ő is reagált a magnós témára, éspedig elárulta, hogy egy ugyanilyen magnó az Ezeréves Sólyomban is megtalálható.


Szóval, mivel Trevas illusztrálta a Millennium Falcon: Owner's Workshop Manual című könyvet, nagyon is jól tudja, hogy a Sólymon belül mi minden található. És utánanéztem, tényleg ott van egy ugyanolyan magnó. :)


Imádom, amikor egy bennfentestől kapok infókat. :)

1 megjegyzés:

  1. Jó látni, hogy ekkora galaxisban vannak sztenderdek!
    Bezzeg mi mennyit szívtunk régen, hogy most DVD, DVD+, DVD-, meg ki tudja még milyen formák voltak.. És a DVD-író soha nem fogadta el azt amit éppen akciósan vettünk 100-as csomagban!

    VálaszTörlés