2019. június 2., vasárnap

Magyar rajongók írták 2016-ban a Zsivány egyesről

Az index.hu Star Wars fóruma egy időkapszula. Az 1999. január 12-én indult topik a mai napig aktív; s bár a megjegyzések száma embertelen léptékűre duzzadt az elmúlt 20 év alatt (e sorok írásakor 56.382 komment), még mindig ugyanúgy megvannak az első hozzászólások, mint ha csak tegnap írták volna őket.
Ezt kihasználva úgy döntöttem, hogy összegyűjtöm azokat a magyar rajongói véleményeket, amik az utóbbi két évtizedben egy-egy új Star Wars film idején születtek. Nem válogatok negatív és pozitív hangvétel között, egyszerűen csak idézek az adott epizód bemutatásakor született első tíz hozzászólótól. Így kiderülhet, hogy az elmúlt húsz év Csillagok háborúja filmjeihez mit szóltak a magyar rajongók, azon melegében, a moziból hazatérve. Legutóbb Az ébredő Erő volt terítéken, következzék hát a Zsivány egyes!


A Zsivány egyes magyarországi bemutatója 2016. december 15-én volt, de az első hozzászóló már előbb látta. A többiek megvárták a premiert.


mindenki senkije, 2016. december 14.:

Direkt nem vártam túl és idén is pozitívan "csalódtam"!
Huhú, micsoda CSEMEGE az új film!


Stratonicus84, 2016. december 15.:

Most jövök a moziból. Én megnéznék most egy "Nem egy bothán" című filmet ugyanilyen módon elkészítve. ;)


Jgermeister, 2016. december 15.:

Nem annyira hatalmas Star Wars fanként, de ismerve azért filmeket, egy-két egyéb kánon dolgot, ma látva a Rogue One-t (nem tudom milyen a szinkron, feliratost néztem, ajánlom).
9,5/10.
Szerintem nagyon jól sikerült, bevállaltak dolgokat, a végére csúcsosodik ki, szinte tökéletes. Szerintem.


Bateman, 2016. december 16.:

Rogue 1 - uristen! uristen! uristen!:). Ez is 100szor ujranezos lesz, mint a regi trilogia. 1-2 helyen tultoltak a dramat, meg egy csipetnyivel jobban belassul, mint kellene, de siman elnezheto. A TFA a kozelebe sem pislog ennek a filmnek. Igy kell ezt!


B. Hédi, 2016. december 16.:

Én ezt nem bírom újra megnézni. A felétől konkrétan végig bőgtem. Engem borzasztóan megrázott :-(


Biga Cubensis, 2016. december 16.:

Király volt, én megyek holnap is :P
Viszont kicsit át kellett szerveznem, mert eredetileg a lányokat vittem volna, de ez tényleg háborús dráma lett, úgyhogy öcsém fiait viszem inkább.
Azt hiszem, hogy az Ébredő erő pontszámát le kell szállítanom kb. kettővel...
Én mondjuk a CGI Leia helyett inkább Ian McDiarmidet tettem volna be, bár gondolom a rendező próbált hű lenni a klasszikushoz, hogy őt nem mutatták a New Hope-ban.


Mantis Screamer, 2016. december 16.:

megnéztem
néhány dolog zavart ami nem volt összhangban az EP 4-gyel
de volt sok pozitívum
jó volt
(szinkron lehet rontott rajta, ezen elmélkedtem közben is)


kaviat, 2016. december 17.:

az milyen jól nézet már ki, amikor a bezárult pajzson felrobbant x-szárnyuak darabkái gurultak a pajzs tetején !!


keménykalap és ..., 2016. december 17.:

Nekem mondjuk a 8. rész is tetszett, de ez a film fenomenális. Számomra az EP5 óta a legjobb sw mozi.


kannibál Kovács, 2016. december 17.:

Tegnap este láttam a filmet és hatalmas élmény volt, vagyis csakis 10/10 lehet az osztályzata. Egyelőre nem spoilerkedek. Aki nem nézi meg, az sokat veszít. Régen jöttem ki ennyire jókedvűen egy filmről.
Ha a Disney még nem döntötte el, hogy mi legyen a harmadik spin/off film, 2020-ban, akkor adok egy tippet: kérek szépen egy Darth Vader-filmet, ami az ep3 és a Rogue One között játszódik.


Ez volt tehát az első tíz vélemény a Zsivány egyesről. A következő bejegyzésem hasonlóképp mutatja majd be Az utolsó Jedikkel kapcsolatos észrevételeket. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése