2022. március 11., péntek

5 észrevétel a Kenobi előzetesből

Tegnapelőtt kijött az első előzetes a várva-várt Kenobi-sorozatról. Íme öt észrevételem:

1. Ben ismét egy eopie társaságában látható. Ilyen hátasállaton vitte el annak idején Luke-ot Larsékhoz. Vajon ez konkrétan ugyanaz az állat lehet? Könnyen lehet, hiszen ezek a lények 90 évig élnek.



2. Az Obi-Wannal közösen utazó egyén egy aki-aki. Ezt a fajt eleddig csak a Skywalker korában láttam. Ez a példány egy nő lehet, a férfi egyedeknek ugyanis hosszú arc-csápjaik vannak.



3. Azt már két éve kiszúrta Kovács Zoltán, hogy az egyik inkvizítor helikopterező kardján az Aurebesh írás nem más, mint a számítógép klaviatúráján a billentyűk szép sorban egymás után. Kíváncsi vagyok, hogy most, az élőszereplős változathoz készített kellékeken is vajon ezt a lusta megoldást választották-e.



4. Tavaly márciusban tudtam meg, hogy a sorozatban szerepelni fog Sung Kang. Őt azelőtt elsősorban a Halálos iramban filmekből ismertem.
Viccesnek találtam, hogy Han Seoul-Oh Han Solo univerzumába is ellátogat. :) Most meg alig ismertem fel őt.



5. Ezen az új helyszínen, a Daiyu nevű bolygón biztos menő dolog a tej. Mi másért írnák ki egy épület tetejére nagy, világító neonbetűkkel? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése